czwartek, 16 sierpnia 2012

do it!

walka z lenistwem i ogólną niechęcią to najgorsza rzecz na świecie! Postanowiłam to zmienić, biorę się za siebie, koniec z obijaniem się i mówieniem " nie chce mi się ".  Motywacja - tego mi było trzeba. Jeśli chcecie coś zmienić, zacząć coś robić - róbcie to! Nie czekajcie z tym do jutra, działajcie. Mamy jedno życie, które trzeba w pełni wykorzystać. Rozwijajcie się, bo jeśli nie teraz to kiedy?


PLANY NA SIERPIEŃ:

edukacja:
  • nauka francuskiego - codziennie!
  • historia, 1 temat dziennie
gotowanie:
  • zrobić DOBRE ciasto
aktywność:
  • ćwiczenia na ładny brzuch
uroda:
  • farbowanie włosów
  • podciąć końcówki!!
inne:
  • wstawać wcześniej

polecam wam zrobić sobie taką listę i motywować się do działania, chociażby dla satysfakcji.


2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia, Ja niestety po raz kolejny muszę przegrupować siły i zacząć wszystko od początku. Tak z ciekawości zapytam, podzieliłabyś się może tym przepisem na ciasto, gdyż mam chęć wykazania się w kuchni i przyda się nowy przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, mnie listy nie pomagają. Czuję, jakbym się zmuszała do czegoś, a to odbiera mi całą przyjemność z działania ;s

    OdpowiedzUsuń